Blog Tema'sını Kim Yaptı?

Daha evvel blog temam değiştirdikten sonra blogumda bu konu hakkında post yazmıştım fakat blog temam değiştikten sonra çok güzel yazılar ve sorular aldım.Bunun üzerine bu konuda çok fazla soru gelince bende tekrardan bir post yazma gereksinimi duydum.Ayın birinde bu konu hakkında yazdıgım post: Tıkla

1.Blogunun teması kime ait?

Blogumun teması Sawako Kuronuma 'ya ait bir temadır blogumun en altına inerseniz kendisinin logosu mevcuttur.

2.Temayı yapan kişinin diger tasarımlarına nasıl ulaşabilirim,para ile mi tema yapıyor?
Blog şablon tasarımları linkinden bu soruyla ilgili cevaplarınızı bulabilirsiniz.

3.Banner(kapak resmi)'ni nasıl yaptın?
Ben yapmadım tasarım içerisinde bütün hepsi vardı bu yüzden tasarım sahibinin herhangi bir sosyal hesabına ya da bloguna mesaj atarak ögrenebilirsiniz.

4.Blog temasında zevk sana mı ait?
Hayır bana ait değil tamamiyle her şeyi Sawakoya bıraktım çünkü onun zevkine güveniyordum ve ben blogumu açtım açalı kendime ait hiç bir bölümü olmadı tasarımda bilgisiz, bu konuda cahildim.Blog temasını dahi Sawako kendi yükledi ona bile karışmadım...ama yükledikten sonra rutuş geçtik yani mesela yazı tipini beğenmedim diyelim onu farklı yap dedim onun zevkine uygun kendi seçti ya da blogum kasıyor şunu şuraya alsak olur mu dedim o değiştirdi.Yani %97si ona ait %3 ü bana ait diyebilirim.

5.Postlarda kullandıgın imza tema sahibine mi ait?
Hayır ben blogumu açmadan önce bile kullandıgım bir logo o başka bir arkadaşım yaptı sanırım tema değişene kadar logom fark edilmiyordu :)




6.Sen blogu nasıl yaptırdın hikayesi nedir?
Hikayesi şöyle ; Sawako Kuronumanın hala devam eden bir etkinligi var ben bu etkinligi görünce hemen bende bende dedim her zaman ki gibi ama bir problem vardı ben etkinlik kriterlerine uymuyordum üzüldüm bunun üzerinden bayagı zaman geçti.Yılbaşından sonra Sawako bana hediye amaçlı yapmak istedi çünkü blogumu değiştirmeyi çok istiyordum açtıgımdan bu yana aynıydı ve çok dagınıktı.İnanın bana blogun görünüşü giriş sayılarından blogun izlenmesine kadar her şeyi etkiliyor.Sanırım Sawako bu durumun farkındaydı yani benim çok istedigimi birde blog trafigim çok iyi oldugundan  yapmak istedi.Ama ben bu konuda biraz tatminsiz kaldım yani ben etkinlige katılmayı da çok istiyordum daha sonra takipçi sayım ve kriterlerimde düzelme oldu uydugumu farkedince etkinlige katıldım. Katıldıktan hemen sonra çok beklemeden temam oldu.

7.Bizde istesek tema sahibi yapar mı nasıl tepki verir?
Bu soru gerçekten beni gülümsetti.Evet bir gerçek var ki Sawako internette vakit geçiren çogu kişinin en az bir kaç kez aramalar sonucunda çıktıgı başarılı blog ve bloggerlerden biri . Fakat bu onun havalı ya da sert ve ya soguk oldugu anlamına gelmiyor.Gerçekten çekinmeyin çok sıcak kanlı çok iyi bir kızdır kesinlikle ters bir cevap verecegini sanmıyorum.Bunun yanında ikinci soruda link attım sizlere orada neler gerektigini ne durumlarda yaptıgı yazıyor ve ya alternatif olarak 6. soruda bahsettigim etkinlige katılabilirsiniz.


Şimdilik en çok sorulan sorular bunlar. Çekinmeden sordugunuz için beni kendinize yakın buldugunuz için teşekkür ederim ayrıca blogum hakkındaki övgüler benim blogum konusunda daha özenli olmamı daha fazla ilgilenmemi sagladı yani teşvik edici bir şey oldu bu durum benim için.Yine aynı şekilde farklı sorularınız olursa herhangi bir konuda yardım edebileceksem çekinmeden herhangi bir sosyal hesabımdan (sag tarafta bütün hesaplarım) bana gelebilirsiniz.İletişim Facebook sayfası
Son olarak Sawako tekrar teşekkür ederim sırf tema değil bir çok konuda bana yardımcı oldugun için tanımadıgın halde bu denli her soruma sabırla cevap verdigin için.
Paylaş

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.