Flormar Smooth'n Blush İncelemesi / Cherry Pie

Renksiz bir cilde sahip olduğum için kozmetik alanında en sevdiğim ürünler allıklar oluyor.  Allık şekilde piyasada bir çok formda ürün bulunuyor. Cilt tipinize ya da uygulama kolaylığınıza göre bu değişik formdaki ürünlerden birini seçebilirsiniz. Ben genel şekilde pudra ve simsiz ya da çok çok ince simli allıkları tercih ediyorum. Ancak ten makyajı yapmadığım günlerde makyaj bazı üzerine cıplak cildimi renklendirmek istersem de krem allıklardan yardım alıyorum. Bugün de sizlerle yazmayı unuttuklarım içerisinde yer alan Flormar Smooth'n Blush 'ı paylaşmak istiyorum;

Paylaş
, , , , , , ,

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.