Sevgililer Günü Makyajı 14 Şubat 2015 || Romantic Looks Love




14 Şubat 2015 Sevgililer Günü yaklaşmışken bir makyaj örneğini sizlerle paylaşmak istiyorum... Romantik bir görünüm elde etmek için pembe tonları yoğun olarak kullandım. Eğer beyaz yada buğday tenliyseniz bu makyaja bayılacaksınız.. Porselen bebek gibi oluyorsunuz bu makyajla ve çook beğenilen makyajlarımdan biri oldu. Şimdiden 3 kişiye söz verdim bu makyajın aynısını yapmak için ^^
 Gelelim makyajda hangi farları kullandığıma;
Nude Tude paletimde ki Sassy beyaz farı iç köşeden ortaya doğru sürdüm. Tüm göz kapağıma Stubborn pembe farı uyguladım ve üzerine Manhattan 03 Rose pamuk şeker rengini geçip pembeliği arttırdım. Dış v köşeye ve hafif güzel crease kısmına doğru Nude Tude palette ki Sleek rengini uygulayıp dağıttım. Üst kirpik diplerime MAC 263 fırçamla Nude Tude pelette ki Serious isimli siyah farı eyeliner olarak sürdüm. Alt kirpik diplerime ise koyu kahve far sür(müş)düm. Değişiklik olması için takma kirpik taktım ve sonuca bayıldım diyebilirim.


 Oldukça pembe bir makyaj oldu ama sanırım fotoğraflarda bildiğiniz kahverengi gibi çıktı > Kameram son zamanlarda renkleri olduğundan daha soluk gösteriyor zaten birde üstüne pespembe makyajım kahve gözükünce alıp yere fırlatmamak için zor tuttum tabi hava da kapalıydı ışıkta çok önemli fotoğraf çekerken.. =/ Her neyse siz kullandığım farların benzerleriyle aynısını yapıp ortaya nasıl bir sonuç çıktığını görebilirsiniz.. Bütün bu aksilikler yetmezmiş gibi tam makyajımı çıkarırken kızım kamerayı açıp resimlerin çoğunu silmiş ve elimde kalanları paylaşıyorum =( Hatta takma kirpiği çıkarmıştım resmi çekmek için tekrar emaneten gözümün üstüne koydum.

Umarım hoşunuza gitmiştir ve size bir fikir vermiştir.. Bir sonraki Sevgililer Günü makyajı daha seksi ve kırmızı ruj sevenler için olacak..

Hoşçakalııın
milkysmile
Paylaş
, , , , ,

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.