DDF Intensive Hydration Mask Nem Maskesi

Nem Maskesi
 Normal, kuru ve olgun ciltler için nemlendirici ve cilt yenileyici maske.
Yararları: 
Cildi derinlemesine nemlendirir.
Cilt yapısını destekler ve besler.
Cildin onarılmasını destekler.
 
Kullanim Şekli: 
Yüz ve boyun bölgesine parmak uçları ile tamponlanarak göz çevresine gelmeyecek biçimde uygulanır.
15-20 dakika bekletildikten sonra bol su ile durulanır.


Yüzüme bazen ne kadar krem sürersem süreyim gerginliğini alamıyorum.. Iste o zaman geçtikçerda bu nem maskesini kullanıyorum. Yüzüme sürüp 10-15 dk beklettikten sonra yıkıyorum ve pamuk gibi bir cilde sahip oluyorum.. Nemsiz kalan cilde çok iyi geldiğini söyleyebilirim. Zaten DDF markasinin ürünleri oldukca kaliletli bu ürünüde ihtiyaci olan arkada$lara tavsiye ederim :)

Paylaş
,

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.