Yağ Emici / Tazeleyici Mendiller

MAlum havalar ısınıyor dogal şekilde yüzümüz daha çok terlemeye başlıyor.. Yüzümüz terleyince ne oluyor? ? Parlıyor.. Bu parlama olayını ben pek sevmiyorum.. Eskiden yüzüm parladığında hemen makyajımı tazeliyordum.. Buda akşama kadar kat kat pudra yığınına neden oluyordu.. Daha sonraları bu parlamayı alan mendillerden kullanmaya başladım.. Size önerebilecegim iki marka var.. Diger markaları kullanmadım ama kullanıpta memnun kalan arkadaşlar yorum kısmında paylaşırsa cok seviinirim

MAC Blot Film Anti-Brilliance Bandes 
İçerisinde 30 adet yaprak var.. Kullanan arkadaslarda memnun yalnız biraz pahalı bence 33 TL 
Matlaştırıcı ve yağ emici yapıya sahip..
_____________________________________________________________
Body Shop Çay Ağacı Temizleyeci Mendilleri
Cildinizin gün boyunca temiz ve mat olması için mükemmel bir çözüm, üstelik çantanızda taşıyabileceğiniz ideal boyda. Emici özelliği sahip mendiller ciltteki çok yağı alır. Cildinizin mat kalması için tek yapmanız gereken gün içinde beliren parlaklığı bu mendillerle silmek.
Fiyatı Mac'e oranla cok daha ucuz ve güzel 10 TL civarlarında olaması gerekiyor...

Paylaş
, ,

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.