Elf Yüz ürünLeri ve Genel yorumLar

Sanem (Mühendis) arkadaşımın aldıgı elflerin Swatchları ve yorumlarıyla beraber tanıtım yazısıdır
  • Pressed Powder Sand ,   bunun için swatch yapmadım çünkü tam ten rengim belli bile olmuyor. Yapısına gelince ben çok çok fondoten pudra kullanmıyorum en son maybelline affinitone almıştım oda cildim çok kuru olmamasına rağmen cildimi çok kuru ve gergin yapmıştı. Bu ona göre daha iyi sabahları spf 50 krem kullandığım için hafif bir parlama oluyor üstüne hemen iki pıt sürüyorum parlamayı alıyor. Yani fiyat/performans ilişkisi çerçevesinde değerlendirirsek beni tatmin etti.
Genel yorumuma gelicek olursak; 
Çok Beğendiklerim;
Paylaş
, , , ,

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.