Neutrogena Deep Clean Makeup Remower

Bu kadar makyaj yapıyoruz haliyle akşam eve gidince bunları cıkarmamız gerekiyor.. ilk önce makyaj temizleme sütüyle makyajımı cıkarıyorum.. Sonra  Temizleyici Jel ile yüzümü yıkıyorum.. Ardından tonikle makyajımdan kalanları temizliyorum en son şekildeta nemlendirici ve göz altı kremi uyguluyorum.. Yazarken bile yoruldum :D Neyse İşte makyaj silme işlemimin ilk parcasını oluşturan temizleme sütü icin Neutrogena Deep Clean Makeup Remowerı kullanıyorum.. Bundan önce kavanoz seklindeki makyaj temizleyicisini kullanıyordum sanırım o ürün üretimden kalktı simdi bu ambalajla satışa sunuldu.. 14.90 a almıştım.. Makyajı güzel temizliyor oil free olması sebebiyle sivilce ve türevi gibi gıcık $eyler cıkartmıyor :) Ben sevdim sizinde temizleme sütüne ihtiyacınız varsa deneyin derim :)

Paylaş
,

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.