Down Under Natural's NUDE Bitki Özlü Saç Bakım Serisi

Saçlarım boyadan dolayı her ne kadar kurumuş olsada dip kısımları cabuk yağlanan bir yapıda. Bu sorunuma care bulamamışken Selen Kozmetikle tanıştım. Kendileriyle bu sorunumu paylaştıktan sonra bana değişik seriden oluşan (Natural's Nude Hacimlendirici Şampuan ve Nemlendirici Sac Krem bir kombin yapıp şık bir hasır kutu icin de gönderdiler. Ürünleri kullanmaya fırsatım olmadı ama bu hafta (sac sorunuma çare olacağına inanarak) başlamayı düşünüyorum

Şampuan % 98, Sac Kremi %96 Bitkisel içerikliymiş.. Ayrıca Sülfat, Peraben, Fosfat, DEA icermeyip, Bambu & Soya Proteinleri ile zenginleştirilmiş.. Brezilya fönünden sonra kullanılabilirmiş..


Paylaş
, , ,

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.