Max Maceraları- Kralın Doğuşu / Günün Makyajı

Twitter hesabımda bahsettiğim gibi dün akşam AslanMax'ın Galasına katıldık.. Gerci katılmak epey zor oldu.. Neden diyecek olursanız;

5'te Beylikdüzünden çıkıp 7Bucukta Kanyon Otoparkına anca vardık.. Otoparkın tıklım tıklım olmasından dolayı en alt katlarda zar zor park yeri bulduk..   Kokteyl bölümünü kacırmayı bırak filmin ilk 15dk sını da  bu sebeple kacırdık :( (Trafiğin kalabalık olacağını tahmin ediyordum da bu kadar olabileceğini hic düşünememiştim.. Arabada dur kalk yapmaktan ayaklarıma kramplar girdi.. )

Saat 19,45 gibi görevlilerinde yardımıyla  salona girmeyi başardık.. Sinemada en ön sıradan film izlemeyi sevmeyen biri şekilde gec kalmamızdan dolayı ilk sırada izlemek zorunda kalsakta rahatsız olmadan izleyebildik..

Çocuklara yönelik bir animasyon olan Max Maceraları: Kralın Doğuşu filminin merak edişimin en önemli nedeni ünlü isimlerin yapmış olduğu seslendirmeydi.. Filmde Sezen Aksu Kraliçe’yi, Engin Altan Düzyatan Gölgelerin Efendisi (Namı diğer Kötü adam), Yekta Kopan Max’ı, Özge Özpirinçci Max’ın en yakın arkadaşı Leena’yı, Alpay Şayhan ise Yavru Fil’i  seslendirimiş.  bilhassa Engin Altan Düzyatan ve Özge Özpirinçci'nin seslendirmelerini çok sevdim.. Bu film bana cook eskiden izlemiş olduğum Aslan Kralmıydı neydi ismini net hatırlamıyorum işte o filmi hatırlattı..  

Film bitince Kokteyle yetişemedik bari seslendirme yapan ünlüleri görürmüyüz diye etrafa bakındık ama kimseyi göremedik.. Sadece çocuğunu getiren bir kac ünlü gördük keza ortam epey kalabalıktı..

Cıkışta otopark ücretini ödemek icin kuyrukta beklerken (kardeşimin duyduğu kadarıyla) Galaya geleceği söylenen Sezen Aksu geceye katılmamış olduğunu ögrendik.. Trafik sıkıntısı olmasaydı daha keyifli bir  gece olacaktı ..
Galaya beni davet eden Exel Ekibine ve Algida Türkiye'ye Teşekkürlerimi bir borç bilirim

Paylaş
, , , , ,

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.