La Senza Cutie Pie Dudak Parlatıcısı

Luxybox kutusundan çıkan La Senza'nın Dudak Parlatıcısı;
 Park Bravo grup mağazalarından biri olan La Senza'nın Dudak Parlatıcısı Cutie Pie Altın ışıltılara sahip hafif şeftali tonunda bir parlatıcı. Dudağa sürünce renkten ziyade parlaklık ve ışıltı veriyor.. Kapağını actığımda yoğun bir mentol kokusu hissettim.. Aynı biçimde dudağıma uyguladığımda da  Mentol tadını aldım.. Sanki mentollü şeker yemiş gibi.. Zaten dudak yiyen biriyim bunu sürünce dudaklarımı değilde mentollü şeker yiyor gibi hissediyorum.. Her parlatıcı gibi dudaklarda biraz ağırlık hissi oluşturuyor.. Ambalajın arkasında Hayvanlar üzerinde denenmemiştir diye bir etiket var (bunu sevdim ve destekliyorum) 
12M ,13Gr, Satış fiyatı 12TL
Bu glossu  La Senza mağazalarında ki devam eden indirimden 5TL ye alabilirsiniz..


Paylaş
, , , ,

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.