Doğru beyaz kalem?

Merhaba canlar sizlere bu sefer bişe tanıtmak için değil de sormak için post yayınlıyorum.

Benim en büyük sorunsalım waterline için ( waterline'n türkçesi göz içi, göz bebeği yoludur sanırım öyle umuyorum en azından) doğru beyaz kalemi bulabilmek.

Günlük makyajda göz içine çekilen beyaz kalemlere aşığım, hem gözü iri göstermesi hem fresh bir görünüş vermesi beni cezbediyor lakin şuana kadar kaç tane beyaz kalem aldıysam hiç birini sevemedim, hepsinde aynı sorun aynı sorun topaklanma yapıyor, bu da güzelim göz makyajını mahvediyor.

Elimdeki beyaz göz kalemleri aşağıdaki fotoğrafta göreceğiniz üzere Cecile, Golden Rose ,Flormar vs vs...ve hepsininde sorunsalı aynı;











 Geçenlerde bir arkadaş Essence de de bu sorunun olduğunu söylemiş(topaklanma) mecburen ondan da vazgeçtim yani.Bulunduğum şehirde de Mac felan olmadığı için mecburen o seçeneklerde yalan oldu

Bana önerebileceğiniz beyaz kalemler var mı? Fikirlerinizi yorumla paylaşırsanız çok memnun olurum.Artık doğru beyaz kalemi bulmak dileğiyle.
Paylaş
, ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.