Bayram Saçı ve Makyajım

Gecikmeli de olsa herkezin geçmiş bayramı mübarek olsunn!!    Bugünden itibaren daha sık güncellemeyle karşınızda olacağım :) Çekmeyi düşündüğüm bir kaç video ve bir çok ürün beni bekliyor.. Nereden başlasam diye karar verene kadar bayramda çektiğim bir kaç makyaj resmi mi sizlerle paylaşmak istedim.. :)
Şu sıralar gözlerimi koyu farla gölgelendirip siyah liner çekerek tamamlıyorum.. Koyu göz makyajı yaptığım zaman geçtikçer yanaklarımı & dudaklarımı genelde nude şekilde kombin yapardım ancak bu sefer değişik olsun diye mercan rengiyle renklendirdim;
Rujumu ve allığımı mercan ve şeftali tonlarında seçtim;



Paylaş
, ,

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.