Küçük bir alışveriş.

Merhabalar herkese, Gratisler bayram için yüzde 30 indirim yapmış, şöyle bir uğrayayım dedim, pek bişe çıkmadı açıkcası, kozmetik canavarı olmak böyle bişe demek ki bi müddet sonra standlara boş boş bakıyorsunuz.

Neyse bi kaç parça bişeler aldım bakalım nelermiş;

Gratis çantaları;


Benim gibi vintage&retro aşığıysanız bu çantalara bayılacaksınız demektir, bordo olanı annem, pembeyi kendim için aldım, ürün adet fiyatı 3.5 lira.

Gelelim ojelere, ilk ojemiz Essence'den Make it Golden, bendeki şişenin dibini gördüğümden hemen yenisini aldım, fiyatı 2 lira;


İkinci ojemiz Flormardan 397 numara, çok açık bir pembe, günlük kullanımda olsun frenchte olsun ben beyazdan çok pembeye kaçan soft renkleri seviyorum;


Flormar ULTRA BLACK eyeliner, bazen ihtiyacınız olmadan bişeler alırsınız ya bu kalemi öyle aldım ben mesela, ordaki çalışan kız o kadar övdü ki dayanamadım, hakkaten yağ gibi kayıyor gözde, indirimle fiyatı 5 liraya geldi, kolay sürümlü bir eyeliner arayanlar için bence gayet ideal;



Bugünlük benden bu kadar, sonraki yazılarda görüşmek üzere.
Paylaş
,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.