Flormar Ultra Black Eyeliner

Hey hey!

Bugün sizlerle dün aldığım Flormarın Ultra Black eyeliner'ı hakkındaki görüşlerimi paylaşacağım.

Ürünü ihtiyacım olmadığı halde Gratisde çalışan bayan çok övünce almıştım, fiyatı yüzde 30 indirimle 5 lira gibi komik bir şeye gelmişti, bugün hemen denedim.
Bakalım fotoğraflara şimdi;



Eğer jel eyeliner ya da liquid eyeliner çekmekte zorlanıyorsanız, bu kalem inanın size çok  yardımcı olacaktır çünkü biliyorsunuz ki kalemlerle liner uygulamak çok çok daha kolay.

Bu ürün saatlerdir gözümde ve ne kaşınma ne de akma yaptı, gözüme pin up tarzında uyguladığım bu kalemi, göz altlarım boyunca dağıtarak kullandım.

Ayrıca isminden de anlaşılacağı üzere bu kalem ultra siyah, isminin hakkını vermiş yani.

Eğer sizde uygun fiyatlı bir eyeliner istiyorsanız bence bu kalem gayet güzel bir ürün, hem fiyatı  uygun hemde performansı şu ana dek gayet başarılı.


Bir başka yazıda görüşmek dileğiyle.
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.