Flormar Perfect Coverage Foundation 101 / 107

Herkese merhabalar.

Bugün hakkında yorum yapacağım ürün Flormarın Perfect Coverage fondöteni.
Ürünün isminden de anlaşılacağı gibi  gerçekten muhteşem bir kapatıcılık sağlıyor.
Yaklaşık 3-4 yıldır kendisi vazgeçilmezim, kışın ve özel günlerde bu fondöten yardımıma koşuyor.

Ben bu ürünün 2 tonunu kullanıyorum birincisi 101, ikincisi 107.
101 sarı alt tonlu bir fondöten eğer çok açık tenli iseniz size 1 ton kadar koyu gelebilir, lakin ben bronzlaşınca bu ürün benim cildime cuk oturdu.
107 ise daha çok pembe tonlu ve bu serinin en açık rengi, porselen gibi bir surat istiyorsanız inanın bu fondötenden iyisi yoktur.


Eğer yüzünüzde sivilce probleminiz veya izleriniz varsa bu fondöteni kullanarak hepsinden anında kurtulabilirsiniz!

Ben bu ürünü fırça ya da beauty blenderla uygulamayı tercih ediyorum, sanırım dikkat edilmesi gereken yanı da bu çünkü bu fondöten oldukça kapatıcı olduğundan yanlış bir uygulamanızda suratınızda maske hissi yaratabilir, onun için eliniz dışında bir yöntemle uygulamaya çalışmanız benden size tavsiye edilir.

Ürünümüz 30 ml ve spf 10 içeriyor üzerinde 12 hours yazdığı gibi; inanmıcaksınız ama o kadar olmasada 8-9 saat cidden makyajınız bozulmuyor.


Fiyatı 20-21 lira civarında, eğer ki kapatıcı bir fondöten arıyorsanız tavsiye ederim.
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.