NOTD = Günün Manikürü

Herkese merhabalar!

Bugünkü manikürümde altın sarısıyla siyahı kombinliyeyim dedim, biliyorsunuz bu 2 renk birbirine gayette uyuyor bir de sanırım kışı özledim ben, bu renkleri yazdan çok kışa yakıştırıyorum malum.

Manikürümde Avonun siyah ojesiyle Essence'n altın renkli pullu ojesini kullandım, Essencele aşk yaşıyor olduğum doğrudur bu arada.

Siyah ojelerde genel sorun olan tek katta grimsi rengin ortaya çıkıp kat kat anca siyahı elde etmekten bıkmış olan ben bir de Avon'u deniyeyim demiştim geçen ay, iyi ki almışım bu ojeyi çünkü kendileri tek katta gayet siyah rengini veriyor, afferin bana. Fiyatı 5.90dı 12 ml olduğunu düşünürsek gayet makul bi fiyat, ee Essence'n altın sarısı pullu ojesini övmeme zaten gerek yok sanırım, alalı bir ay oldu ve ilk kez şişesinin dibini gördüğüm oje oldu kendileri.

Neyse az laf çok iş diyerekten fotoğraflara geçelim;






Nasıl siz de beğendiniz mi siyahla altın sarısının uyumunu?
Sevgiler.
Paylaş
,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.