Rimmel London, Kate Moss 01

Hey hey!

Bugün sizlere dün Watsonsdan aldığım Rimmel London'ın Kate serisinden 01 numaralı kırmızı ruj hakkında görüşlerimi paylaşacağım.

Kate Moss'a olan aşkım yüzünden midir yoksa Rimmel London'a mı bilmem ama bu markanın serisini diziyor gibi hissediyorum kendimi.

Neyse son zamanlarda yine mükemmel kırmızının peşindeydim, Watsonsa gittim ve ordaki tüm markalardan herhalde her tonda kırmızı denedim, cık yine olmadı, yine gönlüm Kate abla dışında başka bir seriden ruj almaya elvermedi.

Rujumuzun fiyatı 13 lira, Turkcellilere yüzde 30 indirim var şu sıralar o yüzden kendisi 8-9 lira tarzı bişeye geldi, ben de dayanamadım 1 tane parasına 2 tane aldım bunlardan (ikinci rujumuzun yazısı coming up next bebeklerim). Daha önce tanıttığım nude tonlu bi rujunu kullanmıştım zaten bu serinin, kokusu çilekli sakız gibi, ne kadar güzel anlatamam, 3-4 saat rahat duruyor dudakta ve asla kurutma etkisi yapmıyor.Bitsin yine alırım gibi.

Şimdi fotoğraflara geçelim o halde;




Ben bu ruju çok sevdim ve tenime de yakıştırdım, siz neler düşünüyorsunuz, siz de kullanıyor musunuz bu ruju:)
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.