Yves Rocher Pudra


Herkese merhabalar.


Bugün sizlere Yves Rocherden aldığım pudra hakkında görüşlerimi bildireceğim.
Bu pudrayı indirimden 36 lira civarında bir miktara aldım, indirimsiz fiyatı 57.90 , aldığım mağazadaki kız o kadar övdü ki doğal özlü olmasından tutun makyajı çok sabitlemesine kadar…

Benim aldığın ton en açık renk olan Matite tres clair, ürün 8 gram olmakla beraber açtıktan sonra 12 ay kadar bir kullanım süresi var.





*Eğer ki bir pudradan kapatıcılık bekliyorsanız bu ürünü almayın çünkü bu pudra tamamen transparan
*Gün içerisinde pudranızı yenilemeniz şart, sanki hemen uçuyor gibi buna rağmen yağlanma sorununu kontrol altına alabiliyor.
*Makyaj sabitlemede ise başarılı.

Şimdi fotoğraflara bakalım ciltte nasıl duruyor ;


Bu pudra hakkındaki görüşlerim bunlar, peki bir daha alır mıyım diye sorarsanız, cık almam vallahi, bu fiyata piyasada çok daha güzel ürünler bulabileceğime inanıyorum.

Ciao!
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.