The Balm - Frat Boy

Merhabalarrr;

Bugün sizlere son zamanlardaki favori allığım olan The Balm'ın Frat Boy adlı allığını tanıtacağım.

Allığımızın rengi ne şeftali ne de pembe yani tam istediğim gibi mercanımsı. Bu ton hem kışları hem de yazları gayet uyacağından şimdiden vazgeçilmezim oldu bile..




Ürünümüz 8.5 gram olmakla beraber fiyatı 33 lira, kalıcılığından gayet memnunum ben ama eğer ki 7-8 saat kalıyor mu diyorsanız, cık kalmıyor gün içinde bi kere tazelemeniz yeterli olacaktır.

Fırçayla uyguladığımızda toz toz olmuyor asla, rengi bence hem esmerler hem de beyaz tenliler için gayet uygun.Ürünü ayrıca far olarakta kullabilirsiniz deniyor, ben henüz hiç denemedim ama neden olmasın.


Bakalım şimdi yanaklarda nasıl durmuş;



Siz de benim gibi ne pembeden vazgeçerim ne de şeftali tonlarından diyorsanız, tavsiye ederim.

Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.