Alışveriş, volume# bir milyon kaç.

Herkese merhabalar:))

Biliyorsunuz ki hala fotoğraf makinam bozuk:/ ve ben yazı yazmayı özledim, fotoğraflar çekmeyi özledim, bu postta ipodumla çektiğim fotoğrafları göreceksiniz, düşük kalitesi için hepinizden özür dilerim şimdiden.

Bu bir son zamanlarda neler aldım postu, yakın zamanda umarım makinam gelince ürünler hakkındaki görüşlerimi ayrıntılı bir şekilde belirteceğim.

Bakalım neler almışım;




Bu topluca görünüştü biraz flu çıkmış fotoğraf şimdi yakından hallerine bakalım.

İlk fotoğrafımızda oje delisi benin yeni cicilerini görüyorsunuz;

İlk ojemiz Essence'n snow white serrisinden mis gibi mor pullu ojesi fiyatı 5 lira

İkincisi ve Dördüncüsü Flormarın yeni Duo chrome serisinden bebekler, adet fiyatı 5 lira

Üçüncümüz harika bi neon fiyatı 2.5 lira

ve en sonuncu Pastelin kokulu ojelerinden çok tatlı bir pembe fiyatı 2.5 lira




Sonracıma sıra geldi şimdi geldi bu tatlışlara;

Solaitin 50 faktörlük güneş kremi, Yves Rocher kremim bitmek üzere olduğundan Watsonsdan bu ucuz ürünü aldım fiyatı 10 lira

Diğeri gratisden aldığım renk değiştiren rujlardan çok tatlı kırmızımsı bi pembe oluyor ve kalıcı fiyatı 10 lira

Parfümümüz Avondan bir şeker kokusu fiyatı indirimli olarak 15 lira

Saçlar için aldığım serum argan yağımız yine Avondan o da indirimde 10 lira tarzı bişeydi sanırsam.

Ve son olarak Maybellineden aldığım pudra, indirimde 13 liraydı.




Şimdi gelelim takı çılgınlığıma, Tresera serisine yenilerini ekledim.

İlk peace işaretli pembe küpelerimiz 7.5 lira

İkinci küpemizde yine 7.5 lira.


Son zamanlarda aldıklarım bunlardı, çok yakında her bir ürünle ilgili ayrıntılı görüşlerimi belirteceğim.

Nasıl beğendiniz ürünler var mı?

Görüşmek üzere ciao!

Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.