Maybelline Affinitone Pudra 14

Herkese merhabalar günün 2. yazısından.

Size bir önceki postta gördüğünüz ürünlerden bazılarını anlatacağım bu ve gelecekteki yazılarda, şimdi sırada Maybelline Affinitone Pudrası var.

Bu pudrayı Gratisten indirimde almıştım 12-13 lira civarıydı, bi şans vereyim dedim lakin bunun yerine The Balm- Sexy Mama'yı almadığıma bin pişman oldum.




Ben en açık renk olan 14 numarayı aldım.




Burdan size meraba diyorum evet:))



Şimdi bu ürün ilk bakışta gayet normal gibi gözüküyor lakin benim hiç bi beğendiğim yanı olmadı neden mi?

* Suratta tamamen şu bebe pudraları olur ya onlar gibi kireç gibi duruyor
* Fırçayla da sürseniz kendi aplikatörüyle de uygulasanız yok sonuç hep aynı
* Suratınızda pul pul duruyor
 *Bir müddet sonra suratınızın pudrayı kustuğunu görüyorsunuz
 *Bırakın makyaj sabitlemeyi yaptığınız makyaja da cakey bir görüntü veriyor onu mahvediyor.

Aşağıdaki swatcha bakınca sanırım suratta maske hissi yarattığını sizde anlıyacaksınız;


Ben bu ürünü hiç mi hiç sevmedim paramı çöpe attığımı düşünüyorum hatta, 5 üzerinden cidden 1 verdim kendisine, aldığım ürün ne olursa olsun bitirmeden atmamak gibi bir huyum vardır ama bu ürün için geçerli olabilecek mi bu cidden onu bile bilmiyorum.


İlk defa bloglarda araştırmadan bir pudra aldım, daha sonra gördüm ki zaten bu pudrayı beğenen kimse yokmuş, ben ettim siz etmeyin boşunuza paranızı çöpe atmayın iyi günler:)
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.