Avon Argan Yağlı Saç Serumu

Herkese merhabalar, son alışveriş yazımda aldıklarım arasında olan Avonun Argan yağı serumunu herkes sorunca bende yazısını yazayım dedim.

Bu yağı Ağustos ayı katologundan sipariş etmiştim fiyatı ya 7 lira ya da 10 liraydı, bu kadar ucuza görünce hemen denemek istedim açıkcası çünkü daha önce Bronze hair condition serum kullanıyordum ki gayet pahalı ama şahane ötesi bir üründü, belki onun gibi memnun kalırım diye bu ürünü deniyeyim dedim.

Fotoğraflara bakalım;


Ürün 30 ml, ben daha büyük bekliyordum açıkcası görünce aman ne minnakmış bu dedim, 4-5 kere kullandım şimdiye kadar, gördüğünüz kadar eksildi kendisi.
Peki yorumlarım;

*Saçlara yumuşaklık verdiği kesin ama ben yine de hep önceki kullandığım serum yağıyla kıyaslıyorum diğeri daha güzeldi bu da benden 5 üzerinden 3 aldı, fiyatına göre yani iyi aslında.

*Saçlarınıza parlak bir görünüm veriyor, ışıl ışıl sağlıklı bir görüntü çıkıyor böylece ortaya.

*Benim saçlarım kuru olduğu için bende herhangi bir yağlı görünüm ya da kepek sorunu ortaya çıkarmadı açıkcası.

*Eksi yanı çok bereketli bir ürün değil, diğer kullandığım ürünle kıyaslıyorum oda bu miktardı ve 6 aya yakın beni götürmüştü, azıcık almam yetiyordu, ama buna bakacak olursanız 4-5 kullanımda hakkaten 4/1i azaldı gibi.

Sonuç olarak şahane bir ürün değil evet ama bu fiyata göre güzel bir performans çıkarıyor, benim saçlarım sarı olduğundan ve maalesef her boyamada yıprandığından ben açıkcası beklediğimi bulamadım ama saçlarında yanığı olmayan çok yıpranmamış olanlar ise bence gayet yeterli bir ürün, eğer çok problemli saçlarınız yoksa gönül rahatlığıyla tavsiye edebilirim.

Benim görüşlerim bunlardı, hepinize iyi günler diliyorum:)



Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.