Alix Avien stick concealer- kapatıcı

Herkese merhabaaa

Bugün sizlere Alix Avienin kapatıcısından bahsetmek istiyorum, kendisi bana hediye, stick bir concealer.

Bakalım kendileri açıklama olarak bu kapatıcı hakkında neler demiş;


*Göz altındaki morluk ve şişlikleri kamufle eden bu kapatıcı ürün, aynı zamanda yüzdeki sivilce, akne ve güneş lekeleri gibi izleri kamufle etmek için de kullanılabilir. 

*Özel formülü göz çevresini kurutmaz, nemlendirir, içeriğindeki Lecitin de hücre yenilenmesini destekler. 

Ürünümüzün görüntüsü ise şöyle;



Benim görüşlerime gelecek olursak;

* Stick halinde kapatıcıları ben sevmiyorum normalde ama şuana kadar denediklerim arasında en iyisiydi diyebilirim.

*Cidden göz altındaki morlukları kapatmakta oldukça etkili ama buarada şunu da belirtmeliyim ki göz altlarım çok problemli değil benim, sorunlu göz altlarında nasıl durur bilemiyorum.

*Kapatıcılığı 5 üzerinden 3 yani ortalamanın üzerinde.

*Fiyatı kampanyadayken 20 lira tarzı bişeymiş, gerçek fiyatını bilemiyorum.

Şimdi swatchuna bakalım beraber;


Gördüğünüz gibi baya kapatıcı bir ürün, concealer amacı dışında aydınlık vermek içinde kullabilirsiniz.
Ben şahsen bitince bir daha almayacağım çünkü liquid yani sıvı kapatıcıların daha doğal durduğunu düşünüyorum, yine de stick kapatıcı arayanlara öneririm.

Mutlu günler.
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.