Beauty Formulas - Aloe Vera Gel

Merhabalaaar gelelim günün ikinci ürününe;

Kendisi beauty formulasdan gayet organik olduğunu iddia ettiği ve içeriğinde 5 değil 15 çeşit paraben bulunduran aloe vera gel'e;




Hayatımda gördüğüm göreceğim en kötü vücut nemlendiricisi bu sanırım :(( inanın abartmıyorum ve eminim kullananların biçoğu bana canı gönülden katılacaklardır.
neden mi?

*kıvamı tıpkı şu susuz temizleme jeli pürel gibi, daha sıkarken elinizin üzerinden akıp gidiyor (o foto ne zahmetlerle çekildi siz düşünün artık)
*elinize sürdüğünüzde o  en dandik nemlendiricilerin bile verdiği hazzın yanından geçmiyor
*kuruduğunda -ki 1-2 saniye sürüyor- elinizde yapış yapış bir his bırakıyor
*ve en önemlisi bırakın cildinizi nemlendirmeyi, oldukça gergin ve kuru bir etki yaratıyor



Bu ürünü alalı yaklaşık bir ay falan oldu ama bi türlü sıra gelmişti, emin olun bundan sonrada gelmeyecek çünkü bu ilk ve son kullanışım oldu kendisini. ben aldığımda fiyatı 5 lira bile değildi galiba.evet sırf bu yüzden de mucizeler yaratmasını beklemiyordum ama yok yaaa, gözünü sevdiğimin hobby'si bile buna bin basar emin olun, bunu dedirtti yani :))  neyse en azından uzun süredir isteyipte bulamadığım için alamadığım aloe vera jelime kavuşmanın hazzını yaşamış oldum sayesinde, kendisine burdan teşekkürlerimi sunup mümkünse bir daha karşılaşmamayı diliyorum,ciao!
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.