Bioder Bio Epilation Deo Roll-on



Selaaaaam :))
 Bu postumuz bioder bio epilation deo roll-on ile ilgili olucak. Ürünümüz ismi kadar büyük olmasa da kendisinden beklentilerim oldukça yüksek  ^_^ aslında kendisiyle tesadüfen sıradan bi roll-on arayışındayken tanıştık,niyetim hali hazırda kullanmakta olduğum Nivea roll-on yada benzeri bi ürün almaktı, ondan da gayet memnun kalmıştım çünkü. Amma velakin üzerinde tüyleriniz şu kadar azalacak, bu kadar incelecek, o kadar geç çıkacak ki… diye başlayan yazıyı görünce mutlaka almalıyım dedim ve tabiki de aldım.Fotoğraflara bakalım hemen;






 İçindekiler kısmına da bakalım;



Ürünü henüz kullanmadığım için çok fazla yorum belirtemicem  bu yüzdende kendi sitesindeki açıklamalarını ekliyorum. 



Kullanım: İstenmeyen tüylere kalıcı çözüm sunmak için;
  • Her gün koltuk altına uygulanır.
  • Kısa sürede kurur, ıslaklık hissine sebep olmaz.
  • Giysilerde leke bırakmaz.
  • Tüylerin kökünden alınmış olması, tüy azaltıcı ekstrenin kıl köküne ulaşmasını sağlayacağı için ürünün etkinliğini artıracaktır.
  • Tüy azaltıcı etkiyi daha da artırmak için Serum Forte ile birlikte kullanın.

KANITLANMIŞ SONUÇLAR

Antiperspirant  3'lü etki
  • %45 tüy sayısında azalma
  • %35 Tüy çıkışında gecikme
  • %13 Tüy çapında incelme sağladığı kanıtlanmıştır.


Ama şunu söyleyebilirim ki; kokusunu çok ama çok beğendim, hafif ve fresh bi kokusu var. Elbetteki diğer tüy azaltıcı ürünler gibi 2-3 kullanımda acayip bi farklılık yaratmicak, bu yüzdende aranızda kullanan varsa yorumlarınızı mutlaka bekliyorum :))
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.