Dior Powder Eyebrow Pencil - Dior Kaş Kalemi

Herkese selamlar:))

Bugün size Dior'un kaş kaleminden bahsedeceğim, kendisi bana çok tatlı bir dostumdan hediye olmakla beraber gerçekten bayıldığım bir ürün oldu.

Genelde kaş kalemlerindense kaş farlarını tercih ediyorum ben çünkü hangi kaş kalemini denediysem hepsinde aynı sorunu yaşadım, yapay kömür karası kaşlar....Bu ürün tüm önyargılarımı yıktı ama bakalım şekli şemali nasılmış;



Ürünün arkasında uygulamayı yaptıktan sonra kaşlarınızı düzeltmek için mini bir fırça bulunuyor ki bence bu gayet güzel bir fikir bir de kaş fırçasına ihtiyacınız yok yani.

Bu kaş kaleminin fiyatını netten öğrendim malum hediye kendisi 15 Euroymuş, klasik kaş kalemlerine göre gayet pahalı fakat fotoğrafları gördüğünüzde zaten klasik bir kaş kalemi olmadığını da göreceksiniz.


Elime swatchladığımda böyle bir görüntüsü var ne simsiyah ne de kahverengi tamamen gerçek bir kaş rengi gibi değil mi?


Peki kaşlarda nasıl duruyor bakalım;




Fotoğraflarda gördüğünüz üzere gayet doğal bir bitişi var, kaşlarınıza kırmızı alt tonu da vermiyor.

Eğer iyi bir ürün alacam parama da kıyarım diyorsanız hepinize bu ürünü öneririm.
Neşeli günler:)
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.