Avon - Very Berry Ruj

Merhabalarr,

Bugün sizlere Temmuz ya da Haziran Avon katologundan aldığım çanta boyu rujdan bahsedeceğim, fiyatı 5 lira tarzı bişeydi, hemen annem için nude tonlarda bir ürün kendim içinse klasik bordo- kırmızı tonlarında bir ruj seçtim ( kırmızı bordo vazgeçemiyorum napayım:/ )

Hemen fotoğraflara bakalım;


Ürün çanta boyu olarak adlandırılıyor ama inanın o kadar küçük ki cüzdana yine girer:) ve küçüklüğüne aldanmayın gramaj olarak büyük boylarla aynı miktarda ürün barındırıyormuş, renge baksanıza görür görmez çok beğenmiştim zaten çok tatlı bir bordo gibi gözüküyor.

 Zaten isminden de rengi anlaşılıyor veryy beryy :)




Genel olarak sevdiğim bir ürün oldu tek sevmediğim yanı ise şu oldu ben mat rujları severim, böyle parlak parlak fazla nemlendiricili ya da glosslardan hiç hoşlanmam, fotoğrafta göreceğiniz üzere bu rujda fazla nemlendirici özelliği var yani tam anlamıyla bana göre değil ama çift kat uygulayıp mendille de ıslaklığını alınca yine de kullanabiliyorum:)

Fiyatına göre bence gayet güzel bir ruj kendileri, nemlendirici özelliği olan bir ruj arıyorsanız hepinize öneririm.
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.