Rimmel London Tırnak Güçlendirici ve French Manikür Ojesi

Herkese merhabalar günün ikinci postuyla beraberiz, sıradaki konumuz Rimmel London ojeleriyle alakalı.



Küçükken tırnaklarımı yerdim utanarak söylüyorum evet yıllardır bu alışkanlığım olmasa da sanırım o zamanlardan kalma tırnaklarım yıllardır çok fena halde güçsüz, takır takır kırılıyorlar ve asla uzamıyorlar, mesela tam 1 ayı alıyor belli bir boya gelmesi.

Tırnaklarım için denemediğim şey kalmadı gibi güçlendiriciler limonlar neler neler cık olmadı, yine kabuk kabuk soyuluyor ve bir müddet sonra kırılıyor.

Araştırmalarım sonrası Rimmel Londonın güçlendiricisi önerildi ben de aldım fotoğraflara bakalım şimdi;


Bu ürün tırnaklarınızı hem güçlendireceğini hem de koruyacağını iddaa ediyor 2 haftadır kullanıyorum ve bu sabah yine tırnaklarım kırıldı sanırım bu da işe yaramadı:(

Watsonslara gidip Rimmel London ojeleri almadan çıkamıyorum bir de french manikürü için şu ojeyi aldım


10 güne kadar tırnakta kalacağını iddaa etse de kalmıyor tabi hem hangi oje kalıyor ki? tırnağımda 3 gün kaldı, bu üründen gayet memnun kaldım ama.

Hem güçlendirici, hem de french ojenin fiyatı 5 liraydı.

Rimmel London'ın bu iki ürünü hakkındaki görüşlerim bunlar.

Sizin bana önerebileceğiniz tırnak güçlendirici, kırılmaları önleyici bir ürün varsa önerirseniz sevinirim.
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.