Yves Rocher Protectyl Vegetal Güneş Kremi

Merhabalar:)

Loreal yazımda söylediğim gibi artık makyaj malzemeleri dışında kullandığım ürünler hakkında da fikirlerimi yazma kararı vermiştim şimdi yaz bitmeden, kullandığım güneş kremi hakkındaki görüşlerimi yazayım dedim.

Hassas bir cilde sahip olduğum için bu kremi cilt doktorum önermişti Markası Yves Rocher, tamamen doğal özlü olduğunu ve zarardan çok faydası olacağını belirtmişti;


Bu ürünü çok sevdim ben, her ne kadar doktorum doğal özlü olduğunu söylese de arkasında içerikler kısmında paraben yazıyor maalesef, eve geldiğimde farkettiğimden her şey için çok geçti:/

İçindekileri görmek için;


Ürünün üzerinde yazanlardan anlıyacağınız üzere doğal özlerden oluşmuşmuş, bilemicem lakin kokusu ve tende bıraktığı etki şahane, şu ana kadar kullandığım en güzel güneş kremi oldu.

Sevdiğim yanları;

*cidden sizi güneşten en azından bronzlaşmaktan korumada başarılı
*cildinize sürdüğünüzde bembeyaz olmuyorsunuz, krem hemen emiliyor ve doğal bir görüntü ortaya çıkıyor.
*terlediğinizde cilt kremi kusmuyor.
*kokusu gayet güzel rahatsız etmiyor.


Kullanım süreci her güneş kreminde olduğu gibi 1 yıl tabiki.



Şimdi ciltte nasıl gözüküyor bakalım;

Normal fiyatı 48 lira sanırım lakin ben indirimden aldığımdan emin olamıyorum gerçek fiyatına.

Eğer siz de böyle bir güneş kremi arıyorsanız hepinize öneririm.

Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.