La Prairie Cellular Treatment Foundation, Powder Finish

Herkese merhabalar, bugün sizlere La Prairie  markasının pudrasını tanıtacağım, pudramızın tam ismi  La Prairie Cellular Treatment Foundation, Powder Finish, yani hücresel bakım pudra bitişli fondöten , lakin adının fondöten olarak anılmasının nedeni sanırım sadece yüksek kapatıcılığından geliyor çünkü gayette pudra kendileri:)



Görüntüsü bu,  La Prairie gerçekten şık tasarımlar yapıyor



Bendeki rengi  Natural Beige, şimdi ürünün açık haline bakalım,aynası ile gayet güzel bi tasarımı var;



 Gördüğünüz üzere hijyen açısından da önlemler alınmış pudrayı uyguladığımız aplikatör için o kısım hava alması için delikli olarak dizayn edilmiş.







Şimdi geçelim yorumlarıma;

*Bazı yabancı bloglarda MAC Msf ile yarıştığını yazanlar olmuş ben kullanmadım bilemicem ama şunu diyebilirim ki hayatımda gördüğüm en güzel pudra kesinlikle budur.

*Kapatıcılığı şahane, bu kadar kapatıcı olmasına rağmen yapay bir görüntü değil ışıl ışıl bi surat veriyor size.

* İnanın bu pudrayı kullandığınızda verdiğiniz paranın son kuruşuna kadar değdiğini anlıyorsunuz, kalıcılığı da şahane.

*Tek eksik yanı cidden pahalı olması.

Eğer ben parama kıyarım, bebek gibi surata da sahip olurum diyorsanız denediklerim arasında inanın bu pudradan daha iyisini görmedim.

Sevgiler.
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.