Alışveriş = Essence Miami Collection ve Diğerleri.

Herkese merhabalar.

Gratis ve Watsonsla sanırım blog aleminde aşk yaşamayanımız yok, bakalım ben en son neler almışım buralardan.

Şurdan topluca;




Sonunda Essence'n Miami Collection serisini bulabildim, hep diyordum şu allığı da alayım kozmetik dietine girecem diye, evet artık girmeliyim.Renklerin güzelliğine baksanıza.



Sarı far denen olayı seviyorum;



Yakında sarı ojelerim adlı bir yazı yazabilirim o kadar ki sarı oje takıntılıyım, biri Colour Go serisinden, diğeri ise Snow White serisinden;


Watsonsdan bu cilt temizleyiciyi aldım bakalım nasıl çıkacak;



Ve Miami collectiondan dayanamayıp aldığım 2 oje;



Yakında tek tek ürünler hakkında görüşlerimi yazmayı düşünüyorum, öncelikle yazmamı istediğiniz birşey varsa söyleyebilirsiniz.

İyi pazarlar:) Ciao!
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.