2012 Begendigim Kore Dizileri Top 10

2012'nin son günlerindeyiz  iyi bir kore dizisi izleyicisi olarak top 10 listemi  oluşturayım   :) Kore dizilerini çok seviyorum bu yüzden genellikle haftalik final  yapmamış  dizileri izlemeyi tercih ederim ...Düşündüm ve  bu yıl en sevdigim dizileri  ve tavsiye edebilecegim dizileri kore severler için paylaşmaya karar verdim  :
  İşte Benim 2012   Kore dizisi Top 10'um


  1. The Rooftop Prince
  2. Faith
  3. Full House 2
  4. Missing You (I miss you)
  5. Big
  6. Nice Guy
  7. Arang And The Magistrate
  8. To The Beautiful You
  9. Wild Romance
  10. Love Rain ( sıkıcı olsa da listeme izleyici sayısına göre aldım)

1.The Rooftop Prince

2.Faith

3.Full House 2

4.Missing You

5.Big

6.Nice Guy

7.Arang And The Magistrate

8.To The Beautiful You

9.Wild Romance

10.Love Rain

Paylaş

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.