Inglot Farlar.

Merhabalar! Meşhur Inglot indiriminden 2 tane far aldım, birisi bakırımsı kahvemsi kırmızı, diğeri ise kırmızı, bugünlerde kırmızımsı renklere takmış durumdayım.Belki gözlerde ekstrem duruyorlar bu durumda gözlerinizi nude renkli rujlarla kombinleyebilirsiniz.

Pearl 607’yi ben daha çok beğendim, yapısı şahane , Amc 50 de gayet güzel, bu farlar şimdiye kadar en başarılı bulduğum farlar oldu, gayet karıştırılması kolay ve uzun süre kalıcı.

Inglot indirimi belki de hala devam ediyordur, yararlanmayan kaldıysa herkes yararlansın:)

Aşağıda bir makyajımda kullandığım fotoğrafı da ekledim, fikir oluşturması amacıyla, umarım beğenirsiniz, sevgiler!







Hi there! I bought 2 eyeshadows from Inglot sale, one is coppery browny red, the other one is red, nowadays I'm obssessed with reddish colors.Maybe they look extreme on the eyes but in this case you can match your eyes with nude lipsticks.

I like Pearl 607 better, the texture is perfect! the other one Amc 50 is successful, too, these eyeshadows are easy to blend and quite long lasting.

Maybe Inglot is still on sale if so take the advantage.

Xx.

Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.