Balms Away Göz Makyajı Temizleyicisi

Son alışveriş yazımda The Balm- Balms away'i görenler görüşlerimi çok merak ettiklerini ve buna göre bu ürünü alacaklarını belirtmişlerdi.

Ben bu ürünü Gratiste deneme şansı bulmuştum, yapısı vazelin gibi gözünüz kapalı bir şekildeyken krem gibi sürüyorsunuz ve daha sonra bir peçete yardımıyla makyajınızı temizliyorsunuz.

Gayet sevdiğimi söylemem gerekir, bazı kişiler bu ürünün gözlerini yaktıklarından şikayetçi olmuşlar lakin benim çok hassas gözlerim vardır ( renkli göz hassasiyet sorunsalı) bende bir yan etkisini ya da yanma gibi bir sorunla karşılaşmadım.Şunu demek gerekir ki ben full göz makyajımı temizlemek için bu işlemi 2 kere yapıyorum, ne de olsa kirpiklerde biraz da olsa maskara kalıntıları oluyor o yüzden çift dikiş gidiyorum:)

Benim gayet sevdiğim bir ürün oldu, göz makyajını temizlemek bana hep eziyet gibi gelmiştir, sanırım bu ürün ilerde de bana sorun çıkarmazsa hep alınacaklar listeme girdi.

10.500'e aldığım bu ürünü şuan ki yüzde 40 indirimle tahmin ediyorum ki daha da ucuza alabilirsiniz.




Aşağıda bu ürünle ilgili bir video var isterseniz izleyebilirsiniz.


Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.