Yeni Yıla Hangi Kırmızı Rujla Girsem?

Yeni yılın rengidir Kırmızı.. Yılın diğer tüm aylarını çatlatırcasına kırmızıyla özdeşlemiştir bu ay.. Yeni yıla bir iki gün kala kırmızıyı dudaklarımıza taşıyoruz.. Kırmızı rujun binbir çeşidi içerisinden doğru kırmızıyı bulmak sanıldığı kadar kolay bir iş değildir. Alacağınız kırmızının alt tonu, cildinizin rengi, dudağınızın rengi bir çok kritere dikkat etmek gerekiyor. Ten renginize uyumlu kırmızıyı bulduğunuz da işte benim kırmızım diyeceksiniz.. 
Bu sebeple bende sizlere elimizde bulunan kırmızıları gösterip fikir vermek istedim;
Öncelikle Ten Renginiz Beyazsa koyu kırmızıları, koyu tenliyseniz de daha açık ve hafif kırmızıları tercih etmenizi öneririm. Benim açığa yakın bir ten rengim olduğu için koyu kırmızıları daha çok seviyorum.. 

Paylaş
, , , , , , , ,

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.