Chloé - Love


Herkese merhabalar bundan sonra parfümlerim hakkında yazmaya da karar verdim, nasıl koktuklarını ve nasıl hissettirdiklerini yazmaya çalışacağım elimden geldiği kadar:)

İlk olarak gayet severek kullandığım Chloé - Love ile başlamak istiyorum.Her zaman çiçek kokulu parfümler kullanmak istemişimdir ama bana hep fazla ''klasik'' gelmişlerdir, bu parfüm sayesinde bu düşüncelerim tamamen kırıldı:) nedeni ise parfümün yapısının o kadar güzel harmanlanmış olması, pekala içerik olarak neler var? 

Portakal çiçeği, zambak, leylak, sümbülün misk ve talk pudrayla birleşimi:) hani küçükken annemiz giysilerimizi yıkar ve ''temiz'' kokusu oluşurdu ya ( demek istediğimi umarım anlamışsınızdır) hah bu da öyle, ya da şöyle diyeyim arı maya silgileri vardı pembe ve kokulu:) bu silginin kokusuna çiçek kokuları eklendiğini düşünün, işte bu parfüm öyle kokuyor, yani kesinlikle ferah ve temiz hissettiriyor.

Adından da anlaşılacağı üzere gerçekten sanırım bu verdiği hisse aşk deniyor:) çünkü parfüm sizi gerçekten huzurlu hissettiriyor.

Eğer bu tarz bir koku arayışındaysanız en azından bakmanızı tavsiye ederim.

Sevgiler.  





Reklam filmi;

Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.