Rimmel London Kate Moss Matte Lipstick 113

Herkese merhabalar! bir önceki yazımda Rimmel Londonın yeni serisinden 2 adet ruj aldığımı yazmıştım, şimdi sıra geldi nude renge.Ruj seçimim hep aynı oluyor ya nuden en açık tonları ya da kırmızının bordonun en koyu tonları, elimde değil:)

Bu ürün oldukça kremsi ve mat oldukça da pigmentli, fakat bu ruj çok açık renkte olduğundan ben öncesinde dudaklarımı kapatıcıyla rengini açıp öyle uyguluyorum.

Eğer sizde nude tonlarında saten bitişli bir ruj arıyorsanız bu ürün iyi bir seçim olabilir.

Sevgiler.









Hi everyone! Todays post is again Rimmel Londons Kate Moss matte lipsticks, now I will write about 113 which is a nude color.

The product is creamy and matte, highly pigmented at the same time but as the lipstick is so fair I need to cover my lips with a concealer first then I apply the product.If you are in search of nudy matte satin finish for your lips, this would be a good choice.

Here are the photos.



Xx.
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.