Rimmel London Kate Moss Matte Lipsticks - 107

Günün 2. yazısından herkese merhabalar, bildiğiniz üzere ben Rimmel London Kate Moss serisi rujların büyük bir hayranıyım elimde 6 adet vardı son zamanlarda iki renk daha ekledim biri 113 ki kendisi nude bir renk diğeri de 107 bordomsu bir renk.Bu seri mat olan seri.

Aşağıda ürünün fotoğraflarını bulabilirsiniz, şimdi gelelim yorumlarıma;

Bu rujun kremsi ve tamamen kapatıcı olmasını seviyorum ayrıca dudaklarınızı da kurutmuyor, gayet kadifemsi bir görünüşü var, oldukça pigmentli.Dudaklarınızda mat satin bir bitiş bırakıyor, 3 saat kadar kalıcılığı var.

Bende nasıl durduğunu aşağıda görebilirsiniz;

Bu tarz koyu kirazımsı renkler bence kış için gayet uygun, böyle bir arayışta olan herkese öneririm, ben şahsen uzun süre vazgeçemeyeceğim rujumu buldum:)

Sevgiler.



Hi everyone from the second post of the day.

As you all know I'm a big fan of Rimmel London's Kate Moss lipstick series, I've six of the lipsticks from these collections, recently I've added 2 to my collection, so today I'll write about my fav one.

This new collection is matte, I bought 113 ( nude color) and 107 ( burgundy color). 

Here are the photos of 107






I love the creaminess and full coverage of this lipsticks also this one doesn't make your lips dry, they are quite velvety and higly pigmented. I think this lipsticks have matte satin finish on your lips, they last at least 3 hours. 

I believe this kind of dark cherry shades are perfect for the winter:)


See how it looks on me;




Kisses.
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.