2012'nin Son Alışverişi

Herkese merhabalar! Yeni bir yıl yeni ümitler:) Bende yılın son kozmetik alışverişini yaptım.Bakalım neler düşmüş alışveriş sepetime.


Gratis 2 adet The Balm fırçası birisi fondöten diğeri far fırçası henüz fondöten fırçasını denemedim ama 2 gündür far fırçasıyla aşk yaşıyorum, sanırım tek tek fiyatları 15er liraydı.

Sexy mama ve Down Boy! böylelikle The Balm allıklarından tek sahip olmadığım Cabana Boy kaldı, onun da rengine aşık değilim açıkcası. Sexy Mama 9,5 Down Boy 17 lira civarı.


Inglot, dün büyük umutlarla Inglottan fırça alacağım diye gitmiştim ki Adanayı da talan etmişler fırça namına bir şey kalmamıştı, bende bir adet cart sarı ve yeşil far aldım:) koyu ve nude renklerden bıkan blog yazarımız çıldırdı, rujum ise direk turuncu evet hep uçların insanı oldum ya en cart renkler ya en koyu bordolar.Farların teki 11, ruj 17 liraydı.

Rossman, bu makyaj çantasını fırçalarımı koymak için aldım, baya uzun çünkü boyutu 3 lira, Gel eyeliner fırçası, açılı olanlardan henüz denemedim 4 lira, göz kalemi 4 lira.








Ürünleri deneyip tek tek yorumlarımı elbet yazacağım, buarada annemin isteğiyle Nisan'a kadar kozmetik almamak üzere yemin ettim, hani bildiğiniz yemin,Allah'ım sen beni rezil etme lütfen:) Zaten tek isteğimde tam turuncu bir allık almak, onu da Nisana kadar erteliyorum, bildiğiniz güzel direk turuncu olan bir allık var mı? fikirlere ihtiyacım var. Siz son indirimlerden neler aldınız?

Sevgiler.
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.