Pastel 112

Günün 2.yazısından merhaba.
Pastelin yılbaşı için çıkardığı yeni oje serisinden ben de 2 tanesini aldım, birisi klasik altın sarısı, altın sarısı aşığı olunca piyasadaki tüm tonları toplamış gibi bişeyim.

Severek aldığım bu ojeyi 3 kere denedim, 3 sürüşümde de kuruması çok uzun sürdü ve hep bozuldu, eminim ki aksiliklerden oluşan bir tesadüftü bu, öyle olmasını umut ediyorum en azından.

Aşağıda fotoğrafını göreceksiniz, öncelikle fotoğraf için özür dilerim lakin ben bir oje blogu olmadığımdan kozmetikleri fotoğrafladığım başarı gibi ojeleri, tırnaktaki duruşlarını çekemiyorum, affola.

Fiyatı 2.5 liraydı sanırım, her sürüşümde bana sorun yarattığı için bir daha sürmeye cesaret edermiyim bilemiyeceğim, renk olarak okey, hissettikleri açısından hayır dediğim bir oje oldu.

Sevgiler.


Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.