Cereza Prada Lip Balm

Herkese günaydın, güzel bir gün olsun!

Bugün anlatacağım konu aşk yaşadığım Prada'nın lip balmı, şahsen pek lip balm insanı değilimdir dudakta hep yapış yapış his vermiştir şuana kadar denediklerim ama bu lip balm asla öyle değil.

Kendisi küçücük yeğenimin yurtdışından bana hediye olarak getirdiği bir ürün olmakla beraber, ruj kullanmadığım zamanlarda sık sık kullandığım bir lip balm.



*Nemlendirmesi şahane.
*Verdiği hafif renge bayılıyorum.
*Çok tatlı bir kokusu var, kokulu ürünlerden hoşlanmayanlar için bir eksi bu lakin benim için gayet vişne kokularıyla büyülenme demek.
*Şaşırtıcı derecede kalıcı bir ürün.







Bitecek gibi de değil tam 15 ml, biterse de üzülürüm zaten, bildiğim kadarıyla Türkiye'de yok çünkü.

Moda markalarının kozmetik ürünlerine aşık bir insan olarak Prada'nın bu ürününe bayıldım, deneme şansınız olursa mutlaka deneyin.

Sevgiler.
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.