Flormar Deluxe Cashmere Lipstick Stylo DC28

Herkese merhabalar!

Bugün sizlere son zamanlarda kendime en çok yakıştırdığım nude rengi olan Flormar'ın Deluxe Cashmere Lipstick Stylo serisinden DC28 numaralı ruju tanıtacağım.



Dudak rengim koyu olduğundan kendime uygun açık tonlarda ruj bulamıyorum, bulamıyordum desem daha doğru olur taa ki bu rujla tanışana kadar, geldiği günden beri bir kaç makyajımda istikrarlı olarak kullanmaya devam ediyorum bu ruju, gelelim görüşlerime;
 
*Yumuşacık, Flormar cidden kendini geliştirmenin ötesine geçti, şuana kadar en sevdiğim rujları bu seriden çıkmış oldu.

*Yarı mat yapıda bu rujlar, ne kupkuru ne de ıslak görüntüsünden taviz veriyor.

*Kalıcılık; 3-4 saat boyunca hiç bir sorun yaşamadım.

Bakalım Flormar bu ruj için ne demiş?

''Yumuşak ve olağanüstü derecede pürüzsüz dokusuyla,
ferah ve hafif yapısıyla, kullanım konforu sağlar.

Özel şık ambalajı sayesinde kadınların sürekli çantalarında taşımak isteyeceği Deluxe Cashmere 10 renkten oluşmaktadır.''


Ben gayet sevdim bu ruju hatta vişne çürüğü rengi de varmış onu da istiyorum:) Fiyatı 15.50 yani bir ruja göre gayet uygun.

Bu ruju bir makyajımda kullanmıştım bakmak isterseniz tık tık.

Gelelim fotoğraflara;







Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.