Green Lids, Red Lips - Yeşil göz kapakları, Kırmızı dudaklar

Herkese merhabalar! günün makyajı yazısıyla beraberiz yeniden.

Yüz; Benefit'in Hello Flawless fondötenini uyguladım öncelikle, bu fondöteni çok sevdim! direk sağlıklı bir görüntü veriyor surata ( her ne kadar Benefit ayın 20sinde kazandığım ürünleri göndermese de güzel bir ürün.) Sonrasında hemen gözlere geçtim.

Gözler; Sephora'nın kahverengi farıyla azıcık gölge verdikten sonra crease bölgeme, hemen Inglotun yeşil farını uyguladım, Rimmel London'ın jel eyelinerı ile gözlere belirginlik verdim, maskara olarak yine Maybelline var.Göz altlarıma Yves Rocherin kapatıcısını uyguladım.

Yanaklar; Yves Rocherin masum mu masum tatlı apricot rengi yanaklarımda var, dikkat eğer çok açık tenli değilseniz bu allık sizde hiç belli olmayacaktır, bende bile gördüğünüz üzere varla yok gibi.Aydınlatıcı olarak Essence - My base.

Dudaklar; The Balm Mia Moore ki onun yazısını da bugün yazacağım.

Biraz cesaret gerektiren makyaj oldu evet ama ben dergi kapağı tarzındaki makyajları çok seviyorum, napalım:)

Aşağıda kullandıklarımı ve makyajın bitmiş halini bulabilirsiniz sevgiler.




Paylaş
, , , , ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.