Karın Sancısı Konu - Bayıldığımız Markalar Nasıl Okunuyor?



Merhabalar!

Herkes gibi ben de zaman zaman yabancı markaların okunuşlarında zorluk çekiyorum, her ne kadar İngilizce öğretmeni olsam da Amerikan ve İngiliz markaları dışındaki markaları nasıl okuyacağım acaba diye kendimi kasıyorum.

Şimdi size bildiğim birkaç markanın okunuşlarını yazacağım, İngilizce bilenler bilir İngilizcedeki bazı harfler Türkçede yoktur, nasallar, schwalar gibi o yüzden bu kadar ayrıntıya girmeyeceğim, örneğin black ( siyah) okunuşu blæk lakin bunu mecburen ''bılek'' olarak yazacağım.

Hatalarım olursa düzeltiniz lütfen benim de amacım elbette bilmediklerimi öğrenmek, hem ne demişler bilmemek değil öğrenmemek ayıp:)


Inglot – Inglo

Chloe – Kıloiy

Yves Rocher – İv Roşe

Sisley - Sisli

Nars – Nars


Chanel – Şanel

Yves Saint Laurent – İv Sen Loren

Cacharel – Kaşarel

Guerlain – Gerlen

Clinique – Klinik

Givenchy – Jivanşi

La Prairie – La Preri

Bourjois – Burjuva ( v’yi belli belirsiz yuvarlayarak)

Burberry – Börbıri

Hermes – Ermes(z)


Laura Mercier – Lora Mersiye

Maybelline – Meybılin

Louis Vuitton – Lui Vitton

Kryolan – Kıroylan

L’occitane – Loksitan

Lancome – Lankom

Christian Dior –Krishtiyean Diyor

Tschibo  - Çibo 

MAC – Mæk siz kısaca mek diyin:)

Estee Lauder – Este Laudır

Dolce&Gabbana – Dolçe en Gabbana

Giorgio Armani – Corcio Armani


Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.