Alışveriş, hediyeler, yeniler.

Bir aylık dayanabildiğim kozmetik diyetim sonrasında yavaş yavaş delirmeye başladığımı hissetmiştim ki sağolsun bu diyetimi bana hediyelerle destekleyen kuzenim var, arada resmen rüşvet gibi içimdeki bu aşkı söndürmek için bana bir kaç ürün almış:) Ha diyetime ne mi oldu? o konuyu hemen kapatıyoruz:)

Bakalım yeni neler varmış;


Avon makyaj temizleyicisi,
henüz kullanmadım bilemiyorum.

Flormar eye shadow brush, kullandım, sevdim!

Diadermine bb cream, swatch amaçlı kullandım, rengi koyu geldi.

Avon parfüm, hiç bir fikrim yok.

Garnier sivilce kapatıcı, sevdim!

Garnier göz altı kapatıcı, sevdim!

Essence far, çok tatlı bir pembe.

Essence turuncu göz kalemi, tam benlik capcanlı.

Avon saç serumu, hediyelerden, sarı saçlıysanız mecbursunuz serumlara.

D&P ve Loris parfüm Lolita Lemplika, Paris Hilton, ve fotoğraflarda olmayan sonradan aldığım Narciso Rodriguez for her, uzunca bir dönem orjinal parfüm alamayacağımdan parfüm listeme bir kaç tane bunları ekleyeyim dedim.

Essence krem far, Maybelline color tattoolardan pembemsi rengi Türkiye'ye gelmiyor diye üzülüyordum ki, üzüntüm bu farla geçti.

Pure Beauty Bb cream bayıldım! mor olanı da severek kullanmıştım zaten, cildimde nasıl durduğunu görmek için bugün ki makyajıma tık tık.

Avon ruj; ismine bakmaya çalıştım sadece altında Deluxe yazıyor bu serinin adı mı yoksa rujun mu bilemeyeceğim, hediye geldi o yüzden bilemiyorum ayrıca belirtmem gerekir ki Avon'a karşı negatifliğimi bu ruj azalttı sanırım!

Espera makyaj süngeri, klasik bir sünger işte.

Kırmızı makyaj çantası, Gratisten çok uygun bir fiyata aldım, aşık olmuş olabilirim.

Ve fotoğrafları çektikten sonra aldığım Maybelline Rocket Maskara ( yakında yazacağım)

Siz en son neler aldınız?

Sevgiler!
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.