Oriflame Kohl Pencil in Nude

Herkese merhabalar!

Uzun süre beyaz-ten rengi göz kalemi aradığımı düzenli takipçilerim bilir, piyasadaki drugstore tüm markaları denemiş ve istediğim gibi bir kalem bir türlü bulamamıştım, blogta sorduğum üzere bir çok izleyicim ve blogger arkadaşım Oriflame'n nude kalemini tavsiye etmişti, gelin görün ki yakınımda hiç tanıdığım yoktu Oriflame satışı yapan, bu kalemi bana sevgili Pekbilmişim aldı, ona tekrardan teşekkür ediyorum.




Beyaz-ten rengi kalemlerdeki en büyük sorun kirpik diplerine bulaşması, hatta bulaşma yapınca sinirleniyor ve tüm makyajımı siliyordum ben, şimdi gelelim bu ürünün yorumlarına;

*Şu ana kadar denediğim kalemler arasında performansı en yüksek olan kalem bu, yağ gibi akıyor, kesinlikle sert bir yapısı yok.

*Kalıcılık olarak fena değil ama günün sonunda olduğu gibi duruyor mu gözünde diye sorarsanız maalesef cevabım hayır.

*Kalemi çekerken dikkat etmelisiniz eğer ki dikkatlice sürmezseniz kirpiklere bulaşma ihtimali bu üründe de var ama dikkatli olduğunuz sürece asla birikmiyor kirpik diplerine.

Şu ana kadar denediğim bu tonlardaki en iyi kalem bu oldu açıkcası ama hala daha iyisi olsa onu alırım diyorum, makyajda çok fazla uğraşı sevmiyorum evet.



Ve günün makyajında da kullandım bu kalemi, onunla fotoğrafım;




(Dudağımdaki ruju sevmediğinizi biliyorum lakin ben sevdiğim için yapacak bir şey yok:)

Eğer uygun fiyatlı bir kalem istiyorsanız bu kalem 17 lira, indirimlerle daha ucuza da alabilirsiniz.

Sevgiler.
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.