Ben ve Tuhaf İtiraflarım

Nette gezerken forumlarda yaptıgım itirafları buldum ve hey gidi günler hey dedim :D işte  iki itirafım  benmi yazmışım lan oldum :D 


İlginç bir yorum olmuş  benden  beklenen hareketler anam bak yine aklıma geldi kötü oldum ya la :D 
Bicişimi öldürdüm
Geçen sene kırmızı yanaklı su kaplumbağalarına merak sardım çok tatlı buluyordum neyse eniştemin pet shop dükkanı var istedim getirdi iki tane isim bulamadığım için ve tatlı oldukları için biciş koydum isimlerini nasıl besleyeceğimi bilemediğim için sürekli besleyip duruyordum balık yemi gibi bir yem yiyorlardı ve küçük oldugundan o yemler karının doymadığını sandım verdim o da yedi tabi gün geçtikçe hareket edemez hale geldi sonunda kabuğuna sıgmaz hale gelmişti bir gün uyandığımda gözleri açık öylece duruyordu bir baktım ölmüş kimseye ölümünün yemler yüzüne olduğunu diyemedim soğuktan öldürdünüz diye yaygara yaptım maksat suçum anlaşılmasın diye sonradan itiraf ettim çok kızdılar bir daha hayvan beslememi yasakladılar diğer bicişimide başkasına verdiler fakat vicdanen hiç iyi hissetmiyorum kendimi inşallah öteki tarafta karşıma dikilmez ilk cinayetim böyle oldu ama amacım öldürmek değildi çok pişmanım keşke sorup soruşturup iyice ögrenip öyle besleseydim rahmetlinin resmi

05-10-2010

Artık nasıl  sinirlenmişsem kendime bir küfür etmedigim kalmış  hakaret kan revan hepsi bende  annem ne kızmıştı ama ya :D 
sıcağı sıcağına itiraf [salak zühal'in salak fikri]

bugün bizim ev temizleme günümüz apartman biraz kuralcı süpürgeyi pazartesi ve perşembe günleri açarız halı ve ya çırpılacak birşeyleride bugün yani pazartesi çırpılır sabah kalktım 10 :30 gibi herşey iyidi kahvaltı yaptım ... ve ... uğraştım hatta nerdeyse top üye oluyordum kara listeye son anda girmedim [not: oh olsun top olmadım ki ]Her neyse konu bu değil sonra evi süpürürken kafamda şimşekler çaktı titizlik hastalıgım var acaba dedim bulaşık makinesine bulaşık deterjanı ve çamaşır suyu koysam nasıl olur? dedim kendi kendime ve bu eylemi gerçekleştirdim makine başta güzeldi su aldı yıkamaya başladı içerde salonu süpürürken tuhaf sesler gelmeye başladı cuuuv haşır valla böyleydi korktum makineye gittim kapattım ve içini açtım bir baktım bütün makineyi köpük kaplamış aman ALLAHım köpük canavarı bu dedim ve sonra köpüğü alıp mutfak lavobasına boşaltmaya başladım evde yalnızdım napcagımı bilemedim elim ayagım birbirine karıştı neyse öyle yaparken kapı çaldı irkildim hemen koştum kapıyı açtım annemdi gelen ve tabi manzara apaçık ortadaydı söylendi annem ardından makinenin içini bez ile temizledik sonra tekrar çalıştırdık yine oldu tekrar [tam 4 kez bu eylemi yaptık]şuan yeniden su alıyor yıkıyor içini inşallah makine bozulmaz ve o köpükleride kazanından atar. Sonuç olarak çok salak bir kızım o kadar salağım ki bulaşık makinesinin deterjanının ayrı oldugunu ve normal bulaşık sıvı sabununun makineye konulmayacağını bilmiyorum işin kötü yanı doldurdum sıvı sabun ve çamaşır suyunu Siz siz olun sakın bulaşık makinesine sıvı bulaşık deterjanı çamaşır suyu cif ona benzer şeyler koymayın bulaşık makinesine ait deterjanlardan şaşmayın yoksa benim gibi olursunuz

10- 01-2011 





Paylaş

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.