The Balm - Blend a Hand Brush

En çok istenen yazılardan biriyle daha merhaba!

Konumuz The Balm'ın Blend a Hand fırçası.Bu fırça fondöten fırçası, karıştırma fırçası olarak geçiyor açıklamalarında, özellikle burun kenarı dudak çevresi gibi zor yerlerde fondöten, kapatıcı uygulamanın kolaylık sağlayacağını iddaa ediyor.


 Fırça kirliyken çektiğim için kusura bakmayın ama kullanılınca görüntü bu oluyor haliyle.

Neyse gelelim şimdi benim görüşlerime;

*Aldığım bir günden beri Flormar fondöten fırçamla dönüşümlü olarak kullanıyorum bu fırçayı başlarda iz yaptığından yakınmıştım ama bu tamamen benim uygulama yanlışlığımdan kaynaklıymış.

    Başlarda sanki boya sürer gibi üst yan şekillerde sürüyordum ve evet iz bırakıyordu lakin sonradan keşfim yani dairesel hareketlerle uygulamaya başladığımda iz bırakmadığını farkettim! Yabancı vloggerlar boşuna with circular motionsss demiyormuş baştan anladım:)

*Kendisinin vaad ettiği üzere cidden burun çevresi gibi zor yerlerde de uygulama kolaylığı veriyor.

*Alırken aklıma takılan bu acaba çok mu küçük yüze fondöten uygulamak için yaa? soruları tamamen yersiz çıktı, hatta duo fırçalarında haddinden biraz büyük geldiğini düşünmekteyim, bu fırça tam benlikmiş.

*Kullandığım ilk günden beri asla tüy dökmedi bunu da belirtmem gerekir, The Balm'ın başka bir fırçasını daha kullanıyorum onda da tüy dökme sorunu olmadı.

Ben fırçamdan gayet memnunum, uygun fiyatlı fırça arayanlara duyurulur, yüzde elli indirimden sanıyorum ki 17.500'e almıştım, bu fırçadan memnun olduğum gerçeği deli gibi Real Tech. Expert fırça istediğimi değiştirmiyor:)

Bu fırçaya 5 üzerinden 3 verip gidiyorum.

Sevgiler.
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.