Golden Rose Dosyası #2

Merhabalar Golden Rose dosyasıyla devam ediyoruz, sırada ilgimi çeken bir kaç ürününü size tanıtmak var, sırayla bakalım nelermiş;

Mineral Terracota Powder ; bu ürünün bir tarafını kontur amaçlı diğer tarafını allık olarak kullanabilirsiniz, ben sevdim tek kötü yanı tozutması lakin Chanel allığımın bile deli gibi tozuttuğunu düşünürsek bu Golden Rose'a özgü bir durum değil.
Bu ürünün ten rengi bronz olanlara çok yakışacağını düşünüyorum ben şahsen.


 Swatchu;
Pressed powder; 

Bana rengi koyu geldi bu pudranın lakin kumrala yakın olan tenlere iyi gideceğini düşünüyorum, pembe alttonlu ciltlere biçilmiş kaftan ve prabensiz ayrıca kapatıcılığı da var.




Ball blusher; top allık, renk olarak çok güzel gül kurusu rengini elde ediyorsunuz karıştırınca ve oldukça pigmentli fırçanıza azıcık sürmeniz yeterli, sürerken dikkat etmeniz gerek yoksa rengarenk bir surat ortaya çıkabilir:) gün içinde tazeleme ihtiyacı duyabilirsiniz.


Bronzing terra powder; bir çok blogta methini duyduğum bir üründü, spf 15 içermesi ayrı bir güzel, doğal tonlu bir bronzer arıyorsanız size uygun olacaktır çünkü rengi çok koyu değil.



Kajal stick; dumanlı göz makyajını sevenler bu ürüne bayılacaktır, ayrıca bitecek gibi de değil uzunca bir müddet sizi götürecektir, yapısını sevdim ben sürümü rahat.




3D Fantastic Lash Mascara; fırça yapısı olarak çok sevdim bu maskarayı, ayrıca şunu demem gerekir ki Golden Rose'n yenileştirdiği ürünler içerisinde kesinlikle favorim oldu maskaraları, fırçaları tam istediğim gibi.


49 numara lipstick; rengi kırmızı olduğu için çok söyleyecek birşeyim yok zaten:) yapısı yumuşacık, rahatça sürülüyor cidden saygı duydum, ilk Başak'ımın yolladığı Golden Rose rujla tanışmıştım ve yapısının şahaneliği beni şaşırtmıştı, bu ruju da cidden sevdim.



Terracota eyeshadow; Harika derecede pigmentli! kalıcılığı yerinde, smokey eyes için çok uygun, şansıma bu renk çıktı ama diğer renklerini de merak ediyorum.





*Basın ürünüdür, yorumlar tamamen tarafsız olarak kendi görüşlerimi içermektedir, teşekkürler G.R.
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.