Makyaj Çantamda Ne Var?

Herkese merhabalar! günün ikinci yazısı bir mim, Makyaj Çantamda ne var?

Sevgili blogger arkadaşlarım Tannesi ve Dört dörtlük blog beni mimlemişti, onlara teşekkür eder daha da geciktirmeden mimimi yapmaya geçerim:)


Yukarıda gördüğünüz makyaj çantamla aşk yaşıyorum desem yeridir, kendisini Gratisten çok uygun bir fiyata almıştım, çok çok memnunum tek gözlü fakat dışardayken gün içinde bana yetecek kadar malzeme alıyor.

Bakalım içinde neler neler var;



Pure Beauty Bulgarian Rose Bb cream; Kuru bir cildiniz mi var? glowy bir surat mı istiyorsunuz, koşun bu ürün tam sizlik, sıradaki yazı büyük ihtimal bu olacak zaten:)

Maybelline Rocket Maskara; yazısını yazmıştım, merak edenler şuraya

Garnier göz altı kapatıcısı; yeni sevgilim bu, önceden anlamamışım nasıl kullanmam gerektiğini şimdi kurumaya bırakıyorum süngerle yayıyorum cidden güzel bir kapatıcılık sağlıyor.

Ecotools baby kabuki; günlük allığımı uyguladığım fırça, normal derecede anlaşıyoruz, şuraya

Cabana Boy; The Balm ailesinin allık serisini tamamlamalıydım tabi ki de, bayıldım!

Essence Twilight allık; aldığım bir günden beri severek kullanıyorum, bu tonlarda allıklara aşığım.

Rimmel London Kate Moss 107 lipstick; aldığım bir günden beri sadık yarim kendileri şahane bir bordo, yazmıştım onun için şuraya

Flormar nude ruj; yeni aldım koyu renklerde ruj sürmemişsem gün içerisinde beni idare ediyor.

Makyaj çantamın içindekiler bunlar tabi ürünler zaman zaman değişiyor, sizin çantanızda vazgeçemediğiniz neler var?


Mimi herkes yapmış gibi yapmayan varsa herkesi mimledim sayın:) Sevgiler!
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.